“Beginnen met hardlopen? Trainen voor een wedstrijd? Blessurevrij blijven, of gewoon sneller worden? Start verantwoord, train op de juiste manier en verbeter PR’s “

Hardlopen kan je altijd en overal doen, het is makkelijk, kost weinig tijd, het enige wat je nodig hebt is een paar hardloopschoenen en de juiste kleding. Daarnaast is hardlopen natuurlijk de manier om te werken aan een gezond en sterker lichaam. Niet gek dat hardlopen populair is en steeds meer mensen beginnen met hardlopen.

Run it

Wil jij beginnen met hardlopen maar weet je niet goed hoe en wat je moet trainen? Bieden alle gratis hardloopschema’s op internet weinig uitkomst of raak je steeds geblesseerd af? Heb je al verschillende wedstrijden gelopen maar merk je weinig vooruitgang? Of misschien ben je wel klaar voor je eerste marathon en heb je een persoonlijk hardloopschema nodig?

“There is always a reason to RUN”

Kan je wel vertrouwen op een online hardloopschema? Je vindt toch overal op internet gratis hardloopschema’s? Wie garandeert mij dat ik resultaat ga halen?

Inmiddels kan ik zeggen dat ik veel ervaring heb met hardlopen. Zelf loop ik fanatiek hard, heb ik meegedaan aan meerdere EK’s, medailles behaalt en wedstrijden gewonnen. Als hardloper en personal trainer verdiep ik me al jaren in het schrijven van trainingsschema’s. Het is mijn passie om mensen te inspireren en ik word enthousiast om mensen te begeleiden. Vandaar dat ik het succes achter goede hardloopschema’s met jou wil delen.

De #1 valkuil van 90% van de hardlopers

Je hebt besloten om te beginnen met hardlopen, of je in te schrijven voor een wedstrijd. Eigenlijk heb je geen idee wat je moet doen dus ‘doe je maar wat’. Hoe moeilijk kan het tenslotte zijn? Je gaat toch gewoon de deur uit en een rondje hardlopen? Je loopt wanneer je tijd en zin hebt en dat bevalt goed. Tot het moment dat je wat pijntjes begint te voelen en misschien geblesseerd af moet haken. Veel van de dingen die fout gaan bij het hardlopen of het zoeken naar een online hardloopschema zijn:

  • Hardlopers verdrinken in de vele online hardloopschema’s
  • Algemene schema’s houden geen rekening met wat je wil en kan
  • Een algemeen hardloopschema biedt nooit het optimale resultaat
  • Je weet niet wat WEL werkt en wat NIET
  • Er ontstaan pijntjes, blessures en de motivatie om door te gaan neemt af
  • Je mist de juiste coaching en focus
  • Lig ik op schema? Loop ik in het juiste tempo?

Dit kan vanaf nu verleden tijd zijn. Zorg dat je plezier hebt in het lopen en nog belangrijker dat je gemotiveerd blijft om te trainen en niet afhaakt. Ik coach je online met en persoonlijk hardloopschema. Zo weet je zeker dat je de juiste stappen zet en traint volgens een manier die door vele topcoaches worden toegepast.

Hardlopen

De afgelopen jaren heb ik me volledig toegelegd op het schrijven van hardloopschema’s, op het geven van hardlooptrainingen en personal training. Ik heb me verdiept in talloze succescoaches, hun manier van werken, de wetenschap achter hun succes en hoe een succesvol hardloopschema eruitziet. Daarnaast loop ik al zelf 10 jaar fanatiek hard en weet hoe je moet trainen om te kunnen pieken. Het enige wat ik hoef te doen is mijn kennis en (praktijk)ervaring te gebruiken en dit toe te passen op jouw persoonlijke successchema.

”Op internet vind ik toch ook gratis online hardloopschema’s”? Waarom zou ik dan een schema laten maken?

  • Het unieke van jouw hardloopschema is dat het 100% persoonlijk en uniek is
  • Een 1-op-1 schema dat zo is ingedeeld dat je kan lopen op de dagen die jouw uitkomen
  • Geen geschuif, overslaan of inhalen van trainingen
  • Meest effectieve manier om je hardloopdoelstelling te bereiken
  • Verklein de kans om geblesseerd af te moeten haken
  • Handige tips & tricks die je niet krijgt bij schema’s van het internet
  • Kleine investering betaald zich direct terug in snellere tijden
  • Ook geschikt om als hardloopgroep te volgen

Hoe kan ik je helpen?

Voorbeeldschema halve marathon - week 1 en 2

Ik wil jou helpen om een betere hardloper te worden. Alles begint met jouw doelstelling. Zonder doelstelling geen resultaat. Zoveel hardlopers lopen iedere week hun zelfde rondje, in het zelfde tempo, zonder enige uitdaging. Prima, maar als je stappen wilt maken geen goede manier om te trainen en ook zeker niet motiverend. Door het bepalen van een doel heb je de eerste stap op weg naar succes al gezet.

Je kent vast wel iemand die ook hardloopt, alleen met een vriend, vriendin of bekende. De een is natuurlijk wat fanatieker dan de ander maar je loopt primair hard omdat je het leuk vindt. Zo niet dan hoef je geen goede hardloopschoenen te kopen want dan ga je het niet lang volhouden.

Voorbeeldschema halve marathon - week 4 en 5

Maar je zult merken als je weet wat je doet je vooruitgang boekt. Je uithoudingsvermogen wordt beter (ook als je al langer hardloopt), je kan langer achter elkaar lopen en op een hoger tempo.

Ik kan me voorstellen dat je nu denkt: ‘Oké, leuk verhaal dit, maar hoe pak ik dit nu aan?’ Heel simpel: je vult de vragenlijst onderaan deze pagina in en jouw persoonlijke hardloopschema ontvang je binnen 24 uur. Alles wordt voor jou persoonlijk uitgewerkt, met toelichting en al. Zo weet jestraks precies waarom je iets doet, wat werkt en wat niet.

Om je een indruk te geven van wat je kunt verwachten staan hierboven 2 voorbeelden van een halve marathonschema (bovenin week 1 en 2 onderaan week 4 en 5) dat je in 12 weken voorbereid op het lopen van een snelle halve marathon.

Wat kan ik verwachten van mijn online hardloopschema?

  • Vul onderaan deze pagina een korte vragenlijst in
  • Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen
  • Het hardloopschema bestaat uit 6 weken en kost €20,95
  • Verlengen met 6 weken, dat kan tegen €14.95
  • Elk schema bevat een duidelijke toelichting op wat je moet doen, en waarom
  • Jarenlange ervaring als toploper, fysiek trainer (CSCS certified) en fysiotherapeut in opleiding.
  • Online coaching – dit maakt jouw hardloopschema nog persoonlijker. Je progressie wordt in de gaten gehouden, je ontvangt feedback en er is altijd ruimte voor vragen
  • Stappenplan – Leer waarom je bepaalde trainingen doet en waarom juist op dat moment. Verbeter je kennis over hardlopen en het effect van training. Het stappenplan geeft je uitleg over training, tips & tricks en handige do’s en dont’s
  • Ontvang Gratis e-books over beginnen met hardlopen en het lopen van een halve marathon (indien gewenst)

Aan de slag met Jouw Eigen Hardloopschema? Vul het onderstaande formulier in, trek je hardloopschoenen aan en GO!

Jouw eigen hardloopschema

Aan de hand van deze korte vragenlijst wordt een persoonlijk hardloopschema gemaakt dat past bij jouw wensen, doelen en mogelijkheden. Met het invullen van de onderstaande vragenlijst ga je akkoord met de kosten van €20.95. Toch annuleren na het invullen van de vragenlijst? Stuur een reply op de mail die je na het verzenden van het formulier ontvangt. Na het invullen ontvang je jouw schema z.s.m. via het opgegeven mailadres.

Stap 1 van 9

0%