In 10 weken ben je Summer Proof!

Onder begeleiding van jouw eigen Personal Trainer en Diëtist sporten en gewicht verliezen, dat is de 10-weken bootcamp challenge. Het unieke van dit concept is dat je gelijktijdig een uitdagend en variërend trainingsprogramma afwerkt (2x in de week) en daarbij wekelijks, persoonlijk (1-op-1) door een erkende diëtist begeleidt wordt op het gebied van voeding.

Sporten en een evenwichtige voeding zijn alle twee van belang om gezond te blijven. Toch valt het niet mee om dit alle twee goed te doen. Wil je een boost geven aan je resultaat, fit worden en je conditie zien verbeteren je energieker voelen en tegelijkertijd ook je voeding aanpakken? Voor die mensen is er de10 weken bootcamp challenge.

Wat houdt het 10-weken programma in?

  • 2-wekelijks trainen in klein groepsverband
  • Gevarieerde training met een gecertificeerde personal trainer en fysiotherapeut
  • Training gericht op het verbeteren van kracht en conditie, het verliezen van gewicht, verbeteren van je lichaamssamenstelling en het vergroten van energie en fitheid
  • Geen apparaten maar kettlebells, aquabags, medicine balls, power bands, dumbells & barbells, TRX en je eigen lichaamsgewicht zorgen we voor een gezonde dosis spierpijn
  • Wekelijkse privéafspraak met je diëtist
  • Screening van je voedingspatroon
  • Meten van je gewicht, omvang en lichaamssamenstelling
  • Uitgebreide info map met o.a. uitleg over voeding en afvallen, gezonde recepten tips & tricks, handige ''weetjes'' en je voortgangstabel

De kosten
Voor het totale topfit programma van 8 weken (inclusief cursusmap) betaal je €45,- per week. Dit is gebaseerd op 2 trainingen per week van 60 minuten plus wekelijks een 1-op-1 wegmoment met de diëtiste van ongeveer 20 minuten. Ben je aanvullend verzekerd? Dan wordt - afhankelijk van je zorgverzekeraar - een deel van het programma (maximum van €150) door je zorgverzekeraar vergoedt. Je betaalt dan dus maar €300 voor 10 weken intensieve begeleiding.

Voor meer informatie

Bel Colinda Hagenberg, diëtiste op het nummer 06-30016412 of gebruik onderstaand formulier:

Meer informatie


Wat staat je te wachten?

De small group trainingen worden verzorgd door een ervaren Personal Trainer en afgestudeerd fysiotherapeut Jonathan Mutebwa. 2x per week verzorgt hij de trainingen waarbij iedere training andere oefeningen gedaan worden, waarbij het hele lichaam getraind wordt. Je fitnessniveau is niet bepalend voor je deelname, alle oefeningen kunnen worden aangepast naar je fitnessniveau. Er is voldoende ruimte voor individuele aandacht en iedereen zal uitgedaagd worden om zijn of haar persoonlijke grens op te zoeken. De trainingen bestaan voornamelijk uit 'power' circuits die steeds afwisselend in oefening/duur en intensiteit zijn. Tijdens en na de trainingen is er ook (genoeg) ruimte voor vragen.

De doelgroep is gericht op mannen en vrouwen die gewicht willen verliezen, hun lichaamssamenstelling willen verbeteren/strakker willen worden (centimeters verliezen) en zich fitter en energieker willen voelen.

De diëtist met wie je samenwerkt is Colinda Hagenberg. Samen met haar stel je een streefgewicht en aan de hand daarvan stelt zij een persoonlijk voedingsschema voor jouw op. Niet gericht op wat je allemaal niet mag, maar gericht op jouw wensen en wat bij je past.

Trainingstijden en locatie

De gezamenlijke trainingen worden gehouden op de dinsdagavond van 19.00-20.00u en op vrijdagochtend van 8.00-9.00u. De locatie is het Sport Medisch Centrum Amsterdam aan het Olympiaplein 74a in Amsterdam. Er zal zoveel mogelijk buiten getraind worden, en als het weer het niet toe laat zal er binnen getraind worden. In de wijk is er voldoende ruimte voor (betaald) parkeren, er zijn gratis lockers en er is gelegenheid tot douchen.

De afspraak met de diëtist, Colinda Hagenberg plan je zelf met haar in en zal rondom de groepslessen gepland worden. Mocht je niet kunnen wegen en meten op een tijdstip voor of na de training(en) dan plan je in overleg met Colinda een eigen afspraak in.

Successtories

Uit ervaring kunnen we zeggen dat, met een goede instelling, het volgen van de trainingen, en het toepassen van de voedingstips een gewichtsverlies van zo'n 4 a 8 kilo mogelijk is. Dit is natuurlijk van een aantal factoren, zoals startgewicht, lengte, fysieke fitheid etc. Toch zal je in het begin zien dat je lichaamssamenstelling aanzienlijk verbeterd (vetpercentage gaat omlaag en vetvrije massa gaat omhoog), dit zie je dan ook onmiddellijk terug in de afname van je omvang (centimeters) op de heupen, bovenbenen en armen.

Het wekelijks weeg/meetmoment wordt door de deelnemers als positief ervaren doordat er wekelijks met de diëtist 'gespard' wordt. Het is de spreekwoordelijke 'stok achter de deur' zonder dat het verliezen van gewicht een obsessie wordt. Tijdens de gezamenlijke trainingen ontstaat er ook echt een groepsgevoel waarmee je net dat beetje extra kan geven en elkaar motiveert.

Start Dinsdag 2 mei!

Wil je meer informatie over dit programma? Schroom niet om contact op te nemen. Vul het formulier in of mail je vragen naar colinda.hagenberg@smcamsterdam.nl. Wil je jezelf direct aanmelden mail dan naar bovenstaande mailadres.

Neem direct contact op voor meer info!